Тајне слогана „Sweeetuj ме до зоре“
Натпис „Sweeetuj ме до зоре“ поред слике малолетног дечака М.Н се на улицама широм Србије нашао грешком.
Неименовани извор из компаније je потврдио да је директор
маркетинга Марко Ђ. слогане „Sweeetuj ме до зоре“ и „Смоки је порастао“
желео да пошаље својој девојци, а не генералном директору компаније:
„Марко је по природи „занесењак“, и не чуди да му се догодила таква
грешка. Он јако напорно ради на свим својим пројектима и понекад му је
потребно по неколико година да пронађе слоган чију ће употребу
одобрити.“ Зато и не чуди да су у Штарк-у одмах реаговали на поруке
које је Марко послао директору, па је издат налог да „Цела Србија мора
бити засута тим рекламама у року од десет дана“.
Марко Ђ. није добро реаговао када је видео плакате по Београду, и
морао је бити хоспитализован. Блиском пријатељу је рекао да су Фарма и
Јелена Карлеуша најодвратније икада виђено само ономе ко није угледао
нови Штарков рекламни плакат.
Подсећања ради, компанија Штарк огласила се саопштењем у којем тврди да је са њиховим слоганом све у реду:
„Компанија постоји деведесет година, Штарк је један од најјачих Српских
брендова и нећемо допустити неком полуписменом новинару да блати наш
углед. Само болестан човек може тако тумачити наш слоган“. У саопштењу
се додаје и да је делегација компаније заједно са малолетним М.Н.
позвана у обилазак Рима у организацији и о трошку Католичке цркве.
Мајка је поносна
Мајка малолетног М.Н. више је него задовољна сликама њеног сина: „Од
малих ногу сањам, ооовај сања, да његова слика буде на билборду или на
насловној страни часописа. М.Н. је сада најпопуларнији дечко у школи,
све девојке маштају о њему.“ Мајка нам је открила да због одржавања
линије у њеној породици избегавају конзумирање слаткиша, али да су М.Н. и
она прошлог Божића поделили Sweeet чоколадицу.